sunnuntai 11. maaliskuuta 2018

ENSIMMÄINEN

Moikka kaikille! Tässä on siis uuden blogin se ensimmäinen kuuluisa postaus. Joskus muutama vuosi taaksepäin mulla oli toinen blogi, mutta se ei tuntunut silloin oikealta vaan enemmänkin pakolta. Aiheiden keksiminen tuntui vaikealta ja eipä mulla ollutkaan kunnon välineitä työstää kunnollista blogia. Mulla ei ollut omaa tietokonetta ja kameraa, joten oli hieman vaikeaa kerätä kuvamateriaalia ja tehdä julkaisuja, kun joutui kokoajan lainaamaan vanhempien läppäriä ja kameraa.





Mutta nyt asiat on toisin. Mulla on vuoden päivät ollut mielessä, että nyt jos aloittaisin tämän bloggaamisen uudestaan, mutta tähän asti se on ollut vain ajatus. Meni pitkään, jotta sain tämän blogin ulkoasun omaa silmää miellyttäväksi, koska kun en mikään koodauksen mestari ole, tai edes amatööri, niin meni hetki, että sain kaikki css-koodit kohilleen ja niin edespäin. Mutta onneksi on tämä ihana internetti, josta löytyy vaikka mitä apuja.



Mua kiinnostaa ja on aina kiinnostanut sisustaminen, joten se aihe on aika vahvasti läsnä täällä. Ruoanlaittaminen on ruvennut kiinnostamaan nyt enemmän, kun on asunut omillaan. Olen siis asunut ihan kohta vuoden omillani, mutta en kuitenkaan yksin. Eli mulla on avopuoliso Milo, jonka kanssa ollaan myös kihloissa. Meidän pieneen perheeseen kuuluu myös 2 aivan ihanaa pientä kissaa, jotka huhtikuussa täyttää vuoden.

Täältä voit siis bongailla erilaisia aiheita, esimerkiksi ihan meidän arjesta, parisuhteen pohdinnoista, joskus saattaa jopa näkyä jotain muotiin ja mun tyyliin liittyviä julkaisuja ja myös tietenkin siitä sisustamisesta joka on mun intohimoni.

Tämä on nyt sitä mitä haluan tehdä ja ehkä vihdoin ja viimein pääsen tähän kiinni!


Tervetuloa lukemaan!





2 kommenttia:

  1. Ihana ja selkeä ulkoasu! Mahtavaa kun aloitit bloggaamisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Ihanaa saada jo näin pian positiivista palautetta!

      Poista