tiistai 24. huhtikuuta 2018

MUN HUHTIKUU

Heipä hei ja moikka moi! Ollaan jo pitkällä huhtikuuta ja itseasiassa täähän on viimeinen kokonainen viikko tätä kuuta. Lumet on sulaneet ja aurinkokin on jo muutamina päivinä ollut ilahduttamassa meitä.


Mulla huhtikuu on ollut vähän erilainen mitä ajattelin. Oon ollut lomalla ja oon ollut sairaslomalla. Niiden takia musta ei ole kauheasti missään somessa kuulunut. Tällä hetkellä istun sohvalla ja katselen sivusilmällä leffaa Netflixistä ja palelen, koska parvekkeen ovi on auki. Kissat viihtyvät siellä paremmi, kun mun kanssa täällä sisällä.




Voin kertoa sen, ettei mulla sen enempää kuulumisia ole kertoa. Ajattelin vain hieman tulla elävöittämään tätä blogia. Kuvien suhteen oon vain räpsinyt kuvia mun ihanista ja karvaisista malleistani, jotka muuten täyttivät viimeviikolla 1.v!

Mun päiviin on sisältynyt ainoastaan siis kotona oleilu ja pientä ulkoilua. Oon nyt aivan innoissani siitä, kun lumet ja viimeisetkin jäät on sulaneet ja pääsen lenkkeilemään tuohon meidän harjulle!




Nyt kun kevät on virallisesti täällä, mulla on iskenyt inspis laittaa toi meidän parveke kesäkuntoon. Viime kesänä siinä ei tullut kauheasti vietettyä aikaa, koska silloin se toimi jonkinlaisena tavaroiden piilopaikkana. Mutta nyt oon selaillut Pinterestiä ja saanut sieltä muutamia kivoja ideoita, jotka pitäisi enään vain suunnitella ja toteuttaa. Voin tehdä kyseisestä operaatiosta oman postauksen myöhemmin. Kiinnostaisko semmoinen postaus?



Ihanaa tiistaita!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti