tiistai 13. maaliskuuta 2018

10 FAKTAA MINUSTA

Tässä nyt vasta kun aloittelen tätä bloggaajan elämää, voisin hieman kertoa enemmän itsestäni teille. Eli seuraavaksi kerron 10 erikoista ja ei niin erikoista faktaa itsestäni.





1. Lapsena haaveilin meteorologin ammatista. Sää oli pakko katsoa pienenä telkkarista ja olin innoissani siitä, että minäkin joskus tuonne ruudun toiselle puolelle pääse. No, ei ihan sinne kuiteskaan mentykkään.


2. Aika ja sen kuluminen stressaa mua äärettömän paljon. Mutta ketäpä ei stressaisi? Okei onhan niitäkin ihmisiä jotka elää hetkessä ja heitä ei stressaa mikään. En pysty edes vapaapäivinä olemaan katsomatta ja miettimättä kuinka nopeasti aika oikein kuluu. Ja ehkä jopa liian usein tulee ystävien kanssa pohdittua kuinka nopeasti vuodet vierivätkään. 


3. Olen aina ollut ja olen edelleenkin hieman hiljaisempi ihminen ja katson mieluummin asioita sivulta, mutta tätä olen kyllä yrittänyt karsia itsestäni pois. Mutta kyllä tästä pakkauksesta löytyy myös se ihminen jolla on kova ääni ja on paha sanomaan vastaan.


4. Tykkään kasveista ja meillä niitä on ollutkin ja on tällä hetkellä. Mutta en ole mikään viherpeukalo. Tälläkin hetkellä kuukausi sitten ostettu jukkapalmu näyttää kuolevan nenäni edessä. En vain tiedä miten niitä pitäisi hoitaa, vaikka olen opastusten mukaan asiat tehnyt!





5. Mulla on ajokortti! Ajoin kortin sinä päivänä kun täytin 18. Oli huisin jännää ajella kotiin koulun jälkeen, kun isä tuli hakemaan ja sain ajaa.


6. Pelkään kokeilla uusia asioita. Tämä on piirre mitä vihaan itsessäni. Esimerkiksi ihan vain hiusten värjäämisen suhteen. Haluaisin värjätä, mutta sitten mietin etten kuiteskaan, kun omistan kauniit ja luonnollisen blondit hiukset. Kasvaahan se väri takaisin ajan kanssa! Tämä asia täytyy saada pois minusta!


7. Saatan katsoa joskus aamuisin kotona yksin ollessani lastenohjelmia. Mikä sen kivempaa heräillä aamulla ja katsella rauhassa sohvalla piirrettyjä pehmoelefantti kainalossa?





8. Sammutan radion/musiikin aina ajaessani jossain mikä vaatii enemmän keskittymistä, esim. parkkihallissa.


9. Mulla on ollut hammasraudat 2 kertaa. Pienenä mun ylähampaat oli aivan vinksin ja vonksin. Sain sitten noin 11 vuotiaana ensimmäisen kerran raudat. En muista kuinka kauan niitä pidin sillä kerralla, mutta liian vähän aikaa kuitenkin. Kun hoito oli ohi, ei mennyt kauaa kunnes hampaat alkoi siirtyä takaisin vanhoille paikoilleen. Pyysin sitten 13 vuotiaana uudestaan rautoja ja ne sain. Sillä kerralla pidin niitä reilusti kauemmin ja sain ne pois 15-16 vuotiaana. 


10. Haluisin oppia meikkaamisen jalon taidon. Olen tössähtänyt aivan täysin meikkaamisen suhteen. Silloin kun meikkaan, laitan kulmat kuntoon, hieman ripsaria ja meikkivoidetta, silloin tällöin poskipunaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti