keskiviikko 28. maaliskuuta 2018

MEIDÄN KODIN LEMPPARIT

Meidän sisustuksesta löytyy omasta mielestäni kokoajan jotain parannettavaa, sen takia meillä pienet ja isommatkin tavarat vaihtavat useasti paikkaa kuukaudessa. En tiedä sitten johtuuko mun tyytymättömyys siitä, että tää asunto missä asutaan, on liian pieni meille tai oikeastaan mulle. Mutta siitä huolimatta hyvin täällä olen/ollaan viihdytty.

Esittelen teille nyt muutamia lemppareitani meidän pienestä kodista.
















Meidän ruokailuryhmä on päätynyt mun yhdeksi lemppariksi siksi, koska siihen voit laittaa vaikka mitä ihanaa. Nyt siitä löytyy usein kukkia ja oon niin ihastunut noihin kynttelikköihin, ettei niitä tosta viitsi ottaa pois.



Mä niin rakastan tuota Jyskistä ostettua harmaata taljaa, että meinaan haljeta. Ei ole aito turkis, taisi maksaa noin 25€ kun ostin sen. 

Meillä on varmaan sata ja yksi erilaista sisustustyynyä ja -tyynynpäällistä. Niitä on niin helppo vaihdella ja yhdistellä toisiinsa.



Makkari on ehdottomasti mun lempihuone meillä. Huoneen yhteydessä on myös parveke, jota kyllä ei ole tullut laitettua yhtään. Tällä hetkellä siellä on säilössä mun Novellet, koska meidän pieneen keittiöön ne ei mahdu yksinkertaisesti.

Meidän kodinsisustus on pääsääntöisesti Ikeaa ja Jyskiä. Joitakin tavaroita oon saanut joskus ja joitain oon löytänyt kirppikseltä.

Lakanoissa tykkään panostaa. Tällä hetkellä kuvassa Luhdan ihanan pehmeät ja hengittävät lakanat, jotka on joskus muutama vuosi sitten löydetty Hobby Hallista. Suurinosa meidän lakanoista on Finlaysonin. Tykkään niiden tuntuvuudesta ja kuoseista.





Tuo lamppu! Olin jo pitkään kuolannut tuota kyseistä lamppua Ikeasta, mutten sen hinnan takia ollut raaskinut ostaa. Paitsi sitten alkuvuodesta se sattui tulemaan mukaan, hupsis.




Onko teidän sisustusmaku samantyyppistä kuin mulla, eli vaaleeta ja tummaa, vai tykkäättekö jostain muusta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti